
Absolwentka Instytutu Filologii Polskiej na Uniwersytecie Wrocławskim, obecnie doktorantka tej jednostki. Logopeda i tyflopedagog. Swoje doświadczenie zawodowe zaczęła zbierać jeszcze podczas studiów jako wolontariusz, a później tłumacz-przewodnik w Towarzystwie Pomocy Głuchoniewidomym. Tam także nauczyła się polskiego języka migowego oraz innych alternatywnych metod komunikacji jak: alfabet Lorma czy alfabet Braille'a do dłoni. Na co dzień pracuje jako logopeda w Specjalistycznym Ośrodku Diagnozy i Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży z Wadą Słuchu we Wrocławiu. Od października 2018 roku studiuje neurologopedię kliniczną z wczesną interwencją logopedyczną na Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich.
Ukończyła kursy i szkolenia:
-
05.2018 Bilateralna Integracja – Program Indywidualny
-
06.2018 Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych (szkolenie podstawowe w ramach Metody Krakowskiej)
-
06.2018 Superwizja Metody Bilaternalej Integracji prowadzona przez dr. Andy Dalziell;
-
07.2018 Terapia Metodą Warnkego – trening percepcji słuchowej, mowy i prawidłowej pisowni;
-
07.2018 Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania® (szkolenie podstawowe w ramach Metody Krakowskiej);
-
07.2018 Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji: (szkolenie podstawowe w ramach Metody Krakowskiej);
-
10.2018 Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej;
-
11.2018-06.2019 Szkolenie Modułowe MFS – uzyskanie tytułu Terapeuty Ortodoncji Funkcjonalnej (od Orthodontic World Institute Barcelona) oraz uprawnień do leczenia zaburzeń motorycznych jamy ustnej Systemem MFS;
-
07.2019 Program szkoleniowy dr Anny Regner: moduł 2 – Manipulacje ustno-twarzowe, techniki usprawniające narządy mowy i redukujące ból.