O mnie
-
Absolwentka Instytutu Filologii Polskiej UW. Na tejże uczelni ukończyła studia podyplomowe w zakresie logopedii ogólnej oraz studia podyplomowe ze specjalizacją neurologopedyczną.
-
Prowadząc terapię mowy wykorzystuje wiedzę zdobytą podczas studiów pedagogicznych zarówno na Wydziale Nauk Historycznych i Pedagogicznych UW jak i podczas studiów podyplomowych w zakresie pedagogiki specjalnej - oligofrenopedagogiki na AWF.
-
Od kilkunastu lat zajmuje się pracą nad rozwojem mowy (czynnej, biernej ) i myślenia dzieci, młodzieży i dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną o różnym podłożu. Ponadto pracuje nad poprawą komunikacji osób po przebytych udarach. Prowadzi korektę artykulacji zaburzonych głosek.
-
W swojej pracy wykorzystuje w całości lub w części poznane metody i techniki np.: komunikację wspomagającą i alternatywną. Stosuje elementy metody psychostymulacyjnej, logorytmiki, kinezjologii edukacyjnej, werbotonalnej.
-
Przez kilka lata prowadziła kilkugodzinny blok z podstaw logopedii dzieląc się wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami kursu pedagogicznego organizowanego przez Studium Nauk Humanistycznych Politechniki Wrocławskiej.
-
1995 - ukończenie studiów magisterskich w zakresie pedagogiki na Wydziale Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego.
-
2000 - ukończenie Podyplomowych Studiów Logopedycznych w Zakresie Logopedii Ogólnej w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego.
-
2001 - ukończenie Studiów Podyplomowych w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego, uzyskanie specjalizacji w zakresie neurologopedii.
-
2004 – ukończenie Podyplomowych Studiów w Zakresie Pedagogiki Specjalnej – Oligofrenopedagogiki na Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Ukończyła kursy i szkolenia:
-
1999 – ukończenie kursu psychostymulacji i otrzymanie uprawnień do stosowania Metody Psychostymulacyjnej Małgorzaty Młynarskiej i Tomasza Smereki
-
2001 – ukończenie szkolenia prowadzonego przez Antoniego Bochniarza w zakresie logopedycznych programów komputerowych
-
2002 – ukończenie Warsztatów Terapii Dziecka Dyslektycznego i uzyskanie uprawnień do prowadzenia zajęć reedukacyjnych z dziećmi dyslektycznymi i konsultacji w zakresie poznanej metody
-
2002 – ukończenie warsztatów logorytmicznych
-
2005 – ukończenie kursu w zakresie Kinezjologii Edukacyjnej (gimnastyki mózgu), metody Paula Dennisona i Gail Dennison w Polskim Stowarzyszeniu Kinezjologów
-
2012 – ukończenie szkolenia „AAC – Wspomagające i Alternatywne Metody Porozumiewania się Osób Niepełnosprawnych"
-
2013 – ukończenie warsztatów „Ruch radosne uczenie się". Program wspomagający i stymulujący rozwój dziecka z różnymi dysfunkcjami
-
2013 – ukończenie szkolenia metodycznego „Agresja i autoagresja osób z niepełnosprawnością intelektualną"
-
2014 – ukończenie warsztatów „Niedokształcenie mowy o typie afazji. Diagnoza i terapia"
-
2015 – ukończenie szkolenia „Skuteczne metody pracy logopedycznej cz. II"
-
2015 – ukończenie kursu „Wykorzystanie elementów metody werbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej"
-
2016 – ukończenie kursu „Terapia ręki I i II stopnia"
-
2016 – ukończenie szkolenia „Ortodoncja w logopedii. Zastosowanie ortodontycznej oceny warunków zgryzowych zewnątrz – i wewnątrzustnych w logopedycznej praktyce"
-
2016 – ukończenie kursu podstawowego /I stopień/ „Metoda Warnkego" – trening percepcji słuchowej, mowy i prawidłowej pisowni
-
2016 – ukończenie kursu rozwijającego /II stopień/ „Metoda Warnkego" – trening percepcji słuchowej, mowy i prawidłowej pisowni w pełnym zakresie
-
2017 – ukończenie szkolenia „Metoda Tomatisa – Talks Up" /I stopień/-usprawnianie komunikacji przez usprawnianie słuchania za pomocą stymulacji sensorycznej dźwiękiem.